Obsah
- Obecné
- Práva a povinnosti zákazníků
- Produkty a ceny
- Platba
- Doručení a přeprava
- Právo na zrušení
- Právo na odstoupení
- Odpovědnost za chyby
- Reklamace a stížnosti
- Doplňkové služby
- Nabídky a omezení
- Rozhodné právo a příslušnost během sporu
1. Obecné
BEAUTYCOS.cz
Číslo DPH: DK34694435
E-mail: webshop@beautycos.cz
Aktualizované podmínky: 14. 8. 2024
BEAUTYCOS je internetový obchod, prostřednictvím kterého si zákazník může zakoupit zboží prodávané přímo společností BEAUTYCOS a další výrobky od jiných společností, které se rozhodly prodávat své výrobky prostřednictvím stránky BEAUTYCOS.
Při uzavírání kupní smlouvy mezi společností BEAUTYCOS a zákazníkem se postupuje podle následujících podmínek.
V případě třetí strany, která je spojena s kupní smlouvou, se spolu s těmito podmínkami použijí také zákony na ochranu zákazníků a případné specifické podmínky spojené s třetí stranou.
1.1 Obsah třetích stran
Všechny ochranné známky patří jejich právoplatným vlastníkům. Společnost BEAUTYCOS může poskytovat odkazy na webové stránky, které nejsou pod kontrolou BEAUTYCOS. Společnost BEAUTYCOS nemůže zaručit, že obsah nalezený na odkazech třetích stran, na které odkazuje společnost BEAUTYCOS, je přesný nebo aktuální, ani že tyto webové stránky dodržují stejnou dohodu o ochraně osobních údajů a bezpečnostní opatření jako společnost BEAUTYCOS. Za obsah odkazu je odpovědný držitel adresy.
1.2 Vyšší moc
Společnost BEAUTYCOS neodpovídá za škody, které jí vznikly v důsledku neodvratitelné překážky, nepředvídatelné události nebo změny okolností, které společnost BEAUTYCOS nemůže ovlivnit a kterým nemůže rozumně zabránit. Jedná se například, nikoliv však výlučně, o zákonné stávky, válečné události, požáry, povětrnostní jevy, teroristické útoky, změny v legislativě, technické problémy, chyby v komunikaci, potíže s dodavateli nebo něco, co bylo způsobeno výše uvedeným. Za okolností, kterým nelze zabránit, zaniká odpovědnost za úhradu škody nebo náhradu škody. Společnost BEAUTYCOS je povinna co nejrychleji informovat zákazníka o všech nepředvídatelných okolnostech, které mají vliv na kupní smlouvu.
1.3 Změny těchto podmínek
Společnost BEAUTYCOS si vyhrazuje právo jednostranně změnit tyto podmínky bez předchozího upozornění zákazníka. Všechny objednávky se řídí podmínkami, které byly uplatněny v okamžiku nákupu a které jsou viditelné na webových stránkách společnosti BEAUTYCOS. Všechny změny jsou platné okamžité, pokud není uvedeno jinak. Aktuální podmínky najdete vždy na webových stránkách. Zákazníci nemusí být o těchto změnách informováni individuálně, např. prostřednictvím e-mailu. Zákazník si musí vždy před nákupem přečíst podmínky a souhlasit s nimi.
2. Práva a povinnosti zákazníků
BEAUTYCOS.cz prodává produkty plnoletým soukromým osobám (dále jen spotřebitelům) a osobám mladším 18 let se souhlasem jejich zákonných zástupců. Objednávání prostřednictvím jakéhokoli způsobu nákupu kreditem osobami mladšími 18 let je zakázáno.
Společnost BEAUTYCOS může také prodávat organizacím a dalším obchodním partnerům, přičemž smlouva se uzavírá případ od případu přímo s kupujícím.
Objednáním u BEAUTYCOS si kupující vytvoří uživatelský účet v obchodě. Zákazník je odpovědný za to, že prodávajícímu poskytne co nejaktuálnější a nejpřesnější informace, a také odpovídá za případné chyby v informacích. Způsob zpracování a ochrany informací společností BEAUTYCOS je popsán v Zásadách ochrany osobních údajů společnosti BEAUTYCOS, které jsou rovněž součástí těchto podmínek.
Zákazník může kdykoli přistupovat ke svému účtu a zobrazit si aktuální stav své objednávky a vybrané zakoupené produkty ke stažení.
Zákazník je povinen udržovat své přihlašovací údaje v tajnosti a neposkytovat je nikomu jinému. Veškeré informace týkající se přihlašovacích údajů musí zákazník chránit a veškeré dokumenty obsahující tyto informace musí být uchovávány tak, aby k nim neměly přístup žádné vnější strany. Neschopnost vyhovět těmto požadavkům povede k povinnosti zaplatit za nákupy provedené jinou osobou na základě údajů majitele účtu.
Zákazníkovi mohou být zaslány žádosti o přezkoumání objednaných položek nebo jiné dotazníky. Zákazník není povinen na tyto dotazy odpovídat ani reagovat.
Jakékoli poškození zboží, které je zjištěno při převzetí zboží, musí být bez zbytečného odkladu oznámeno prodávajícímu, společnosti BEAUTYCOS. Poškození nahlášené později po 14 dnech od obdržení se považuje za poškození, které nebylo způsobeno nesprávnou manipulací ze strany odesílatele nebo kurýra. Případné výjimky budou stanoveny na základě individuálního posouzení mezi podporovatelem zákazníka a zákazníkem.
Každý zákaznický účet, který byl použit v rozporu s těmito podmínkami, může být bez varování uzavřen.
2.1 Zásady ochrany osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů, které jsou součástí těchto podmínek, si můžete prohlédnout na adrese: https://www.beautycos.cz/ochrana-osobnych-udajov
Informace o souborech cookie prohlížeče naleznete zde: https://www.beautycos.cz/cookies
2.2 Žádost o vymazání informací
Žádost o vymazání jakýchkoli informací o zákazníkovi bude vyřízena v souladu s těmito podmínkami a bude splněna v souladu s dánskými zákony a předpisy EU týkajícími se soukromých informací, a to co nejrychleji.
3. Produkty a ceny
Všechny ceny uvedené na stránkách jsou včetně daně, pokud není jasně uvedeno jinak. Všechny popisy produktů jsou co nejpřesnější a informace pocházejí přímo od výrobce nebo dodavatele produktu. Pokud není cena výrobku na webových stránkách uvedena správně a je zřejmé, že je nesprávná, objednávka nebude zpracována.
Obrázky produktů jsou pouze ilustrační. Obrázky nemusí zcela odrážet stav, povahu nebo původ zboží. Společnost BEAUTYCOS neodpovídá za informace poskytnuté třetí stranou.
S výjimkou zjevně nesprávných cen popsaných v prvním odstavci tohoto bodu se zboží prodává za cenu, která byla dohodnuta při potvrzení objednávky. Zákazník není informován o nejnižších cenách výrobků, ale má právo informovat prodávajícího o nalezení nižší ceny a cena může být po dohodě nižší.
Všechny elektrické výrobky jsou vybaveny zástrčkou pro EU.
Hlavní sklad a sídlo společnosti BEAUTYCOS Dánsko. Jsme však společnost registrovaná ve Spojeném království, takže nemusíte platit žádné další daně ani poplatky, cena, kterou vidíte online, je cena, kterou zaplatíte.
BEAUTYCOS neodpovídá za termín naskladnění zboží od výrobce, aby bylo možné odeslat zboží podle požadavku v objednávce, a to ani v případě, že je objednávka již potvrzena. Objednávky s produkty, jejichž prodej byl ukončen, budou zákazníkovi refundovány.
4. Platba
Platit můžete následujícími platebními prostředky VISA, MasterCard,VISA Electron nebo Paypal. Všechny platby jsou účtovány v českých korunách.
Nejaktuálnější informace o různých platebních metodách najdete vždy na https://www.beautycos.cz/platebni-metody
BEAUTYCOS je dánská společnost, a proto je možné, že u některých karet bude účtován malý poplatek za nákup u mezinárodního obchodníka. Jedná se o poplatek účtovaný vydavatelem karty, nikoli společností BEAUTYCOS. Některé banky účtují poplatky pouze v případě použití cizí měny - tj. účtují devizový poplatek. To však závisí na samotném vydavateli.
Máte-li jakékoli dotazy týkající se faktury BEAUTYCOS, obraťte se na náš zákaznický servis.
O odeslání vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem. Námitky musí být podány do 4 pracovních dnů od odeslání předběžného oznámení. Platby debetní kartou jsou vždy chráněny proti zneužití. Po obdržení historie plateb máte možnost platbu odmítnout. V nepravděpodobném případě zneužití vaší karty v internetovém obchodě, který ve svém platebním systému používá protokol SSL (Secure Socket Layer), budete plně chráněni a můžete vzniklou ztrátu získat zpět. Jste tak lépe chráněni než při osobní platbě.
Údaje, které zadáváte v souvislosti s nákupy placenými kreditní kartou, jsou šifrovány (SSL). Společnost BEAUTYCOS ani jiné subjekty nemají možnost číst vámi poskytnuté údaje.
Platba kartou Maestro
Při použití platebních karet VISA, MasterCard nebo VISA Electron vám peníze z karty strhneme až ve chvíli, kdy je zboží skladem a připraveno k odeslání. Vzhledem ke způsobu, jakým banky zpracovávají karty Solo a Maestro, jsme povinni přijmout platbu předem a bez ohledu na to, zda je zboží skladem, či nikoli.
U všech typů karet a plateb vám můžeme účtovat pouze částku, kterou jste si objednali, a nikdy nemůžeme účtovat vyšší částku, než jste schválili.
DŮLEŽITÉ! Ve vašem výpisu budou uvedeny výběry z BEAUTYCOS Aps.
5. Doručení a přeprava
BEAUTYCOS.cz dodává do České republiky. Standardní doba přepravy je 3 pracovní dny.
Vždy se snažíme odeslat všechny objednávky ještě týž den, pokud je objednáte do 15:00 v pracovní den. Ve vytížených obdobích to není vždy možné z důvodu zvýšeného objemu objednávek. Vaše objednávky odešleme co nejrychleji, jak to bude možné. Neposkytujeme slevy za prodloužené dodací lhůty.
Všechny odhady doby přepravy jsou založeny na informacích poskytnutých společnosti BEAUTYCOS přepravními společnostmi, které zajišťují přepravu zboží, a na informacích získaných od výrobců a dodavatelů zboží.
Doba doručení závisí na tom, zda je produkt skladem. Obvyklá dodací lhůta je 2 až 3 pracovní dny od data odeslání, ale může trvat déle, pokud okolnosti mimo naši kontrolu naruší doručovací službu. Ztracené / zpožděné položky: Upozorňujeme, že na výměnu a vrácení peněz za ztracené zboží potřebujeme 15 dní.
Pokud výrobek není skladem, závisí dodací lhůta na době potřebné k získání zboží od našich dodavatelů. Stav svých objednávek si můžete kdykoli prohlédnout na svém osobním účtu na BEAUTYCOS.cz.
Po odeslání produktu vám zašleme e-mail s oznámením. E-mail se generuje a odesílá automaticky přibližně v 19:00. Obdržení e-mailu s potvrzením o odeslání znamená, že jsme objednávku zaúčtovali, připravili a odeslali na adresu uvedenou v objednávce. Pokud svou objednávku neobdržíte do 4 pracovních dnů od data potvrzovacího e-mailu, kontaktujte náš zákaznický servis. Pokud do 5 pracovních dnů neobdržíme žádnou zprávu, budeme objednávku považovat za doručenou.
Pokud dojde ke ztrátě nebo zpoždění zásilky z důvodu nesprávně zadaných údajů v objednávce, nenese BEAUTYCOS.cz za žádných okolností odpovědnost.
V případě zvolení doručení na výdejní místo je zákazník odpovědný za vyzvednutí zásilky ve lhůtě stanovené dopravcem. Zásilku je v určitých případech vyzvednout osobně a obvykle je třeba předložit doklad totožnosti nebo kód.
6. Právo na zrušení objednávky
Žádost o zrušení lze provést kontaktováním zákaznického servisu BEAUTYCOS e-mailem. Po odeslání žádosti o zrušení objednávky zaměstnanci společnosti BEAUTYCOS může trvat až 48 hodin, než bude objednávka zrušena, přičemž v té době již může být objednávka odeslána, což znemožňuje její zrušení.
Objednávky, které zákazník požadoval zrušit, ale které již byly odeslány, se nepovažují za zrušené.
7. Právo na odstoupení od smlouvy
V souladu se svými spotřebitelskými právy máte právo na vrácení zboží bez udání důvodu. Výrobek musí být vrácen ve stejném stavu a množství, v jakém jste jej obdrželi.
V rámci svých spotřebitelských práv máte právo na vrácení výrobku, tj. můžete odmítnout doručení nebo vrátit nákup za předpokladu, že nám vrácenou zásilku zašlete do 14 dnů od jejího obdržení, v původním obalu a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Pokud si přejete výrobky vrátit, musíte je zaslat zpět prostřednictvím společnosti DHL do 14 dnů. Před vrácením kontaktujte náš zákaznický servis. Napište nám na webovou adresu webshop@beautycos.cz. Výrobek musí být zaslán v dostatečně bezpečném balení. Náklady na vrácení zboží se liší a budou odpovídat poštovnému ve vaší zemi. Všechny ceny najdete na této stránce
Vezměte prosím na vědomí, že výrobek musí být vrácen nepoužitý, protože používáním výrobku dochází k výraznému snížení jeho hodnoty a výrobek již nelze považovat za nový. U parfémů, hygienických potřeb a podobného zboží musí být zboží, které má být vráceno, zcela nepoužité a v novém stavu. Podmínkou je rovněž vrácení zboží v neporušeném původním obalu, ve kterém bylo dodáno. Chybějící nebo poškozený originální obal může mít za následek zánik vašich práv.
Zaměstnanci společnosti BEAUTYCOS mají právo uzavřít se zákazníkem jinou dohodu o vrácení zboží. Informace musí být poskytnuty písemně, e-mailem.
Po obdržení vratky zkontrolujeme, zda všechny položky splňují podmínky pro vrácení zboží. Budeme se snažit zajistit vrácení peněz nebo výměnu co nejrychleji. Uveďte prosím svůj účet BEAUTYCOS (obvykle 6 číslic) a ID objednávky (obvykle 8 číslic), abychom mohli připsat peníze přímo na váš původní způsob platby. Vratky obvykle zpracujeme v den jejich přijetí. Pokud vám výrobek nebude vrácen a/nebo se vám neozveme do 9 pracovních dnů, kontaktujte nás.
Vícedílné položky a balíčky musí být vráceny celé, nelze vrátit pouze jejich část. Pokud je taková objednávka vrácena pouze částečně, vyhrazuje si společnost BEAUTYCOS právo považovat zásilku zaslanou prodejci za vadný výrobek po uplynutí tříměsíční čekací lhůty popsané v bodě 8. Odpovědnost za chyby.
Vrácené zboží je třeba zaslat na adresu:
BEAUTYCOS ApS
Lille Tornbjerg Vej 26
5220 Odense SØ
Dánsko
*Při odesílání vráceného zboží se ujistěte, že jste obdrželi potvrzení o odeslání od zvoleného dopravce*.
Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. U položek, které nejsou v původním přepravním obalu určeném výrobcem pro přepravu, přidejte minimálně 10 cm ochranné výplně. BEAUTYCOS neodpovídá za škody způsobené nesprávným nebo nedostatečným balením.
Nepřijímáme vratky zaslané do poštovních boxů a výdejních míst. Za správné zaslání vratky odpovídá zákazník.
Upozorňujeme, že objednávka, která nebyla přijata a vrácena odesílateli, se nepovažuje za vrácenou. V souladu s právem EU musí být prodávající vždy informován o vrácení zboží, aby bylo odmítnutí považováno za vrácení/zrušení objednávky.
Společnost BEAUTYCOS si vyhrazuje právo účtovat zákazníkovi jakékoli náklady způsobené zákazníkem nebo vyplývající z opatření přijatých zákazníkem nebo z nedostatečných opatření. Jedná se mimo jiné o dodatečné přepravní služby, chybějící obsah a nepřiměřená zpoždění.
Pokud vzniknou jakékoli dodatečné náklady, společnost BEAUTYCOS o nich bude zákazníka neprodleně informovat.
Vadný výrobek zaslaný zpět společnosti BEAUTYCOS k opravě nebo vrácení bude zkontrolován a případná vada potvrzena. Po obdržení produktu trvá proces kontroly 3-5 pracovních dnů. Jakýkoli postup opravy může trvat až 30 dní nebo déle v závislosti na dané položce a postupu preferovaném výrobcem.
Kompenzace za vadný výrobek je možná maximálně do výše plné ceny výrobku. Náhrada může být také nižší. Vrácení peněz je možné zasláním částky na bankovní účet nebo poskytnutím dárkového poukazu.
Jakékoli poškození způsobené nesprávným používáním výrobku nebo bez přečtení návodu k použití, pokud je k dispozici, nebo pokud je poškození způsobeno úmyslně, nebude uznáno. Demontáž nebo otevření výrobku vede ke ztrátě záruky, pokud výrobce nestanoví jinak.
BEAUTYCOS nevrací peníze za objednávku, pokud je vada způsobena vadou původního materiálu. Pokud je vada subjektivní, odpovědnost za ni nese zákazník.
Úpravy provedené třetími stranami mají za následek ztrátu servisní záruky.
Společnost BEAUTYCOS nebude hradit žádné okamžité nebo bezprostřední škody způsobené vadou.
Poškozené výrobky vrácené společnosti BEAUTYCOS k opravě budou recyklovány, pokud nebudou požadovány zpět do 3 měsíců od pokusu o opravu. O stavu opravy bude zákazník informován e-mailem.
Pokud zákazník zašle do BEAUTYCOS bezvadný výrobek k opravě a nebude zjištěna žádná závada nebo bylo poškození způsobeno nesprávným používáním ze strany zákazníka, společnost BEAUTYCOS zašle zboží zpět zákazníkovi. Společnost BEAUTYCOS si vyhrazuje právo účtovat zákazníkovi poplatky za zbytečné nebo neoprávněné práce a administrativní úkony. Ceny začínají od 27 GBP (+ DPH) za každou 30minutovou opravu započatou na položce.
9. Reklamace a stížnosti
Ne vždy jde všechno podle plánu, ale nebojte se, jsme připraveni i na takové případy. Usilujeme o poskytování služeb na vysoké úrovni a uděláme vše pro to, abychom je udrželi. Stížnosti bereme velmi vážně a uděláme vše pro jejich co nejrychlejší vyřešení.
V případě reklamace nedoručení zásilky je třeba vznést námitku do 4 až 5 pracovních dnů od odeslání oznámení o odeslání objednávky na váš e-mail.
U zásilek poškozených během přepravy je nutné uplatnit reklamaci co nejdříve po obdržení zásilky. Poškození je nutné zdokumentovat. Fotografie poškození a potvrzení o poškození od kurýra můžete zaslat na náš e-mail webshop@beautycos.cz. Zákazník musí BEAUTYCOS poskytnout potřebnou dokumentaci nebo informace k identifikaci své objednávky. Zákazník může prokázat, že nákup provedl, dokladem o zaplacení.
Všechny reklamace budou vyřízeny pouze v případě, že budete kontaktováni písemně. Na ústní stížnosti nebude brán zřetel. Reklamace lze adresovat na webshop@beautycos.cz nebo jako dopis zaslaný na adresu uvedenou prodávajícím. Reklamace lze podávat také elektronicky, pokud tak specifikuje zákaznický servis BEAUTYCOS.
Pracovníci zákaznického servisu nemohou reklamace vyřizovat přímo. Veškeré reklamace vyřizuje reklamační oddělení. Reklamace budou v případě potřeby řešeny za účasti více pracovníků společnosti BEAUTYCOS.
Odpovědi na nejčastější problémy naleznete také na naší stránce FAQ.
9.1 Informace o způsobu podávání stížností
Při podávání stížností lze využít online portál Evropské komise. To je důležité zejména v případě, že jste spotřebitel s bydlištěm v jiné zemi EU než v Dánsku, kde má BEAUTYCOS.com sídlo. Stížnosti můžete zasílat zde http: //ec.europa.eu/odr. Při podávání stížnosti zadejte naši e-mailovou adresu webshop@beautycos.cz.
10. Doplňkové služby
Společnost BEAUTYCOS někdy poskytuje speciální služby, které nejsou uvedeny na seznamu, a to na základě dohody se zákazníkem.
Na všechny speciální objednávky, upravené položky a jakékoli speciální služby poskytované zákazníkovi se nevztahuje právo na zrušení nebo vrácení objednávky. Pokud dojde ke zrušení objednávky po jejím potvrzení, ale před jejím poskytnutím zákazníkovi, bude účtována jakákoli již započatá individuální práce. Veškeré práce se budeme snažit zastavit co nejdříve po zrušení.
11. Nabídky a omezení
Všechny nabídky na webu jsou určeny pro koncové spotřebitele, nikoli pro obchodníky.
Kromě těchto podmínek mohou někdy platit sezónní nebo jinak dočasné dodatečné podmínky, např. prodloužená doba na vrácení. Dodatečné podmínky platí pouze po dobu předem stanovenou prodávajícím a pouze pro uvedené produkty. Po uplynutí platnosti nebo zrušení dodatečných podmínek se použijí tyto podmínky ve stávajícím znění.
Jakákoli nabídka omezená na určité množství nebo konkrétní položku je platná pouze do vypršení časového limitu nebo do vyprodání zásob.
Na některé položky se mohou vztahovat věková nebo množstevní omezení. V těchto případech musí být zákazník připraven poskytnout informace nezbytné k potvrzení oprávněnosti přijetí objednávky, a to buď společnosti BEAUTYCOS, nebo třetí straně, např. kurýrovi.
Všechny použité výrobky jsou prodávány "tak, jak jsou".
Stav zásob je aktualizován, ale může být zpožděn v období velkého vytížení, např. při výprodeji.
12. Rozhodné právo a jurisdikce sporů
Veškeré spory budou řešeny především smlouvou mezi prodávajícím a po jednání se zákaznickým servisem prodávajícího. V případě sporu se prodávající řídí dánským právem a zásadami dánského ochránce spotřebitele, případně rozhodnutími jiných evropských zemí.
Zákazník má právo napadnout jakýkoli bod těchto podmínek. Jakýkoli spor týkající se těchto podmínek nebo jejich výkladu či aplikace bude řešen výhradně podle dánského práva, a to u okresního soudu nejblíže sídlu společnosti BEAUTYCOS.
Verze 1.1
Poslední aktualizace 19. října 2022
Validate your login
Přihlásit se